dilek'çe

dilek'çe

1 Haziran 2015 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ ETKİNLİK FİKİRLERİ

Çalışan anne olmak ne kadar zor,bu gün  iş arasında evi aradım uyandı mı yemeğini yedi mi diye?Kuzucum

 aldı telefonu anne gel dedi ve ben bittim.Ne kadar çalışsam ne kadar kazansam onun anne sevgisine olan

ihtiyacını karşılayamam bunun bilincindeyim ama ...(çalışan bütün annelerin ne demek istediğimi anladığını
umuyorum.)

Asıl konum yine doğum günü hazırlığı ücretsiz temalı doğum günü çıktıları alabileceğimiz bir site daha

buldum.Güzel temalar var arı,baykuş, renkli kuşlar,cup cake gibi.Su şişelerine etiket ,happy birthday yazısı,

cup kek kalıpları vs.link:

http://howtonestforless.com/2012/04/02/bumblebee-themed-birthday-party-with-free-printables/

ben oğluma arı teması seçtim;

Bir de pratik bir fikir daha buldum halleyleri ayrı ayrı ambalajlayıp çöp şişlerle sunabilirim resimdeki etiketli

olan kısmına da yukarıdaki konsepte uygun olarak arı etiketi yapıştırabiliriz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder